Vakantie Kamperland

Vrijdagmiddag vertrokken met een volgepakte auto met fietsdrager en een dakkoffer.
Het was druk op de we( maar we hebben wel een goed reis gehad. Zian vond het geweldig. Hij was helemaal hyper. Het huis was helemaal naar zijnzin. Lekkere grote tuin, zo naar buiten lopen. Hij vind het prachtig. Na de gebruikelijke Marconi (altijd op de 1e vakantiedag) zijn we nog gauw naar het strand gefietst. Prachtig. Zian vond heel spannend.
Zaterdag zijn we lekker op de fiets gestapt en naar Kamperland gefietst. Aldaar de plaatselijke VVV bezocht en toen een heerlijk kopje koffie gedronken. Daarna de boodschappen gedaan en weer naar het huisje gegaan. Na het eten zijn we even naar het strand gegaan, Zian vind de kuilen op het strand heel leuk. Je kan daar heerlijk naar beneden glijden en weer opklauteren. Toen was het al weer tijd voor het avond eten . We zijn met drieën heerlijk naar het restaurant van het park gegaan. Zian heeft heerlijk spaghetti gegeten en Mirjam en Richard een lekkere pizza. We zaten daar heerlijk in de zon met de speeltuin binnen handbereik. Na afloop hebben we de minidisco gedaan met koos konijn. Zian vind dit heel interessant .
Zondag hebben we eerst uitgebreid ontbeten. Vervolgens zijn we op de fiets richting Oostkapelle. Halverwege kwamen we een piratenschip op het strand tegen. Zian wilde daar graag spelen. Vanuit daar zijn we richting de zee gelopen daar heeft Zian heerlijk gespeeld met het water en twee andere kindjes. Na dit spelen hadden we alle drie wel dorst en honger gekregen
, gelukkig kwamen we een leuk strandtent tegen waar de tosti ons prima smaakte. Toen nog even naar Oostkapelle gefietst. Zian heeft toen nog een oogje dicht gedaan . Thuisgekomen hebben lekker kip kerrie gegeten en toen weer gauw naar bed.
Maandag zijn weer op de fiets gestapt nu richting Wissenkerke. De tocht ging langs de dijk van de Oosterschelde. Prachtig weer en mooi uitzicht. Lekker gelucht met een tosti in Wissenkerke. Daarna verder gefietst om boodschappen te doen in Kamperland. Thuis zijn we lekker bijgekomen om daarna weer uit te eten te gaan. Dit keer heeft Zian heerlijk patat gegeten, Mirjam een heerlijk vispotje en Richard onbeperkt spare ribs. Na afloop weer gezellig naar de mini disco van koos konijn geweest.
Dinsdag zijn we eerst naar de pont gefietst . Deze pont ging naar Veere.
In Veere hebben we eerst op een zonnig terras koffie gedronken met een Zeeuwse. Bolus. Na dat we Veere hadden bekeken zijn we via het vaste land teruggeëist waarbij Zian heerlijk in slaap is gevallen. Na deze fietstocht hebben we een heerlijk ijsje gegeten wat ook Zian prima smaakte.
De volgende da hebben we het rustig aangedaan . Eerst lekker ontbijten, toen heerlijk spelen op het grote grasveld. Omdat het zulk mooi weer was, zijn we de rest van de dag lekker op het strand geweest. Zian heeft heel fijn samen met Richard een zandkasteel gebouwd, lekker schelpen bekeken , af en toe met de voetjes in de zee. Na afloop viel Zian heerlijk in slaap in de bolderkar. Als afsluiting van zo’n mooie dag hebben we heerlijk patat gegeten bij het strand.
Donderdag zijn we naar Goes gereden waar Richard en Mirjam wat konden winkelen. bij de ANWB winkel hadden Richard en Mirjam een vest en een jas gekocht en daarom mocht Zian in de speelauto voor de winkel. Dit was een groot succes.
Als afsluiting van de vakantie hebben we pannenkoeken gegeten in Vrouwenpolder. Zian heeft daar een hele grote pannenkoek gegeten.
Na het eten zijn Mirjam en Zian nog even naar het strand geweest om de voeten in de zee naar zonsondergang te kijken.
De volgende dag moesten helaas vertrekken , gelukkig gingen we eerst nog naar Zierikzee om kennissen te bezoeken. Ook hier werd Zian weer enorm verwend.
Als afsluiting van de vakantie zij we nog een keer met zijn drieën uit eten geweest in de lelie. Ook hier genoot Zian weer enorm van.

Eén gedachte over “Vakantie Kamperland

• 11 oktober 2014 om 08:12
    Permalink

Wat een leuke sfeerfoto’s van jullie vakantie-weekje.
    Jullie hebben het wel getroffen met het weer….
    Leuk om te zien dat Zian zo geniet van het strandleven.